Subject: Teid on kutsutud asutusesiseselt dokumenti üle vaatama
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 17:43:25 +0200

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/10077 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Kaagjärve küla // 23127 Londi-Raavitsa 
tee // Sinilille // Väike-Töökoja ja soovib teie asutuse seisukohta 
eelnõule. Teid on kutsutud asutuse siseselt dokumenti üle vaatama.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27282687>  (menetlus nr: 
454766) ja kontrollige dokumendi andmeid.

Dokumendi ülevaatamine asutuse sees lõpeb (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et teil ei ole kommentaare lisada.

Toimingu kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge toimingu eest 
vastutava töötaja (IIVIKA VOODE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister